S m S و شعــــر پیرامون امام خامنــه ای

عاشق روی توام دست بدار از دل من به خدا جز رخ تو حل نکند مشکل من

S m S و شعــــر پیرامون امام خامنــه ای

عاشق روی توام دست بدار از دل من به خدا جز رخ تو حل نکند مشکل من

بر سیّدعلی می نازیم

 

 

جان خود در ره اولاد علی می بازیم 


         همچو مالک به عدوّان ِعلی می تازیم
 

               ای که گویی که خلایق ز ِولی خسته شدند
 

                              کوری چشم تو  بر سیّدعلی می نازیم 

ما همگی یار توایـم

 

 

 

    ما همه عمّار توایـم 


                       میثم تمّار توایـم
 

                                  غُصّه نخور سیّدعلی
 

                                                  ما همگی یار توایـم

  

کابوس

 

 

 

کابوس ِ یک منافق ِ ملعون ِ ضدّ ِ ولی 


خواب ِ بسیجیان خامنه ای ست دور ِ سیّدعلی 

به منصب خود افتخار میکنم

 

 

 

هر دشمنی که به تو چپ نگاه کند خار میکنم
پوزش به خاک کشم، زندگی اش تار و مار میکنم
سیّدعلی مخور غم یار، ببین از برای تو
عمّارم و به منصب خود افتخار میکنم

روشنگری فکر مردم

 

 

حضرت امام خامنه ای :  

هر کس در راه روشنگری فکر مردم تلاش بکند، از یک انحرافی جلوگیری کند، از سوء فهمی مانع شود، چون در مقابله با دشمن است، جهاد است.